Shaping a tasty future

Vandemoortele, Europese voedingsproducent die zich richt op de zakelijke markt in de ambachtelijke bakkerij, foodservice, industrie en retail, benaderde Creative Skills met de vraag of we diverse marketinguitingen voor hen kunnen vormgeven. Voor dit familiebedrijf met een passie voor voeding gingen we deze uitdaging graag aan. Van diverse product leaflets tot het jaarlijks terugkerende assortimentsboek.

project afbeelding vandemoortele
Challenge

De markt is continu in beweging. De zakelijke markt is wat dat betreft niet anders. Door voortdurend op zoek te gaan naar consumenteninzichten biedt Vandemoortele toegevoegde waarde aan hun klanten. Voor hun uitgebreide assortiment dachten ze aan een assortimentsboek in zowel digitale als fysieke vorm, waarmee de doelgroep gemakkelijk en snel de producten kan vinden die voor hen relevant zijn. En dat is gelukt.

Create awesome things

Vandemoortele vroeg ons om mee te denken over gave marketinguitingen. En dit pakten wij aan. Van product leaflets tot het jaarlijks terugkerende assortimentsboek.

Het assortimentsboek is er zowel digitaal als in fysieke vorm met handige tabs om als gebruiker gemakkelijk en snel doorheen te navigeren of te bladeren.

Assortimentsboek Vandemoortele

In dit assortimentsboek is niet alleen het uitgebreide assortiment van Vandemoortele te zien, maar wordt er ook geïnspireerd met achtergrondverhalen, recepten en sfeerfotografie. Met als doel: de doelgroep in de tasty stemming brengen. 

My Original Doony’s

Donuts hebben een vrolijke uitstraling en zijn er in allerlei aantrekkelijke kleuren, heerlijke smaken, vullingen en afmetingen. De verfijnde recepturen gecombineed met een authentieke productiemethode zorgen ervoor dat de My Original Doony’s met aandacht voor detail geproduceerd worden in een constante topkwaliteit.

My Original Doony’s


Bring to perfection

Nog steeds verzorgen we het jaarlijks terugkerende assortimentsboek voor Vandemoortele.

Deze skills zijn gebruikt bij dit project