JASA benaderde Creative Skills met de vraag of we hun nieuwe visual identity wilden ontwikkelen. Nou, dat wilden we wel. En dus dachten we na, en mee, over de branding en verzorgden we het design. Van de brand key en persona’s tot het logo, kleurenpalet, typografie en stijl van fotografie dus. Zo staken we dé innovatieve specialist in het ontwikkelen en bouwen van verticale verpakkingsmachines, sleevers en complete weeg- en verpakkingslijnen, in een nieuw jasje. Het past perfect.
JASA vroeg ons om mee te denken over nieuwe branding met een fris design. Een hele uitdaging. Waarmee we bij Creative Skills wel raad weten. Lang en goed; voor de nieuwe JASA branding en design staan innovatie, klantgerichtheid en betrokkenheid in verpakkingsoplossingen centraal. Waarom? Omdat dat als een rode draad door het bedrijf loopt. Logisch dus. En vanzelfsprekend.
Voor het nieuwe JASA-logo hebben we, in de ontwerp-fase al, gekozen voor drie blaadjes die tezamen een persoon vormen. Zo komt de innovatieve specialist in AGF-verpakkingen samen met betrokkenheid en klantvriendelijkheid.
Bij de nieuwe visual identity hebben we ook de guidelines ontwikkeld. En vervolgens: het ontwerp voor visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, productleaflets, data sheets, story leaflets, presentatiemappen, website, nieuwsbrief, e-mailhandtekening, PowerPoint-presentatie, bestelbussen, beurswanden, animaties en advertenties. “Awesome!”
Ontdek de visual identity van JASA hieronder.
Inmiddels zie je de visual identity terug in alle marketinguitingen. En we zijn nog steeds betrokken bij JASA. Zo maakten we onlangs nog advertenties en animaties.